StoryOfFeddPower

måndag 19 mars 2012

Yoo!

Är riktigt trött idag, har fått gjort mycket under dagen... har varit och lämnat in en plåt bit hos ett företag i fjärås för att skära ut våra tårtspadar för vårat uf företag, skall på uf mässan i Varberg på torsdag så det var tid för att få lite produkter klara ;)

Sen har jag haft fullt upp i skolan sprungit runt som en yr höna mellan klass rum och sånt! sen var det bråttom hem för att köra ett spänst pass innan jag skulle ut och övningsköra, har även varit på körskolan och fått tid för halkan, ska köra nästa måndag, dock så skulle pengarna varit in betalade idag men eftersom jag fick lappen idag och jag har varit där tidigare så förstår jag inte hur de har tänkt sig :S Men nu sitter jag här hemma och ska sova snart ska upp tidigt för att åka till gymmet imon bitti..... segt men ett måste!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar