StoryOfFeddPower

måndag 12 mars 2012

Hej mina vänner!

Har varit riktigt dålig på skriv här de senaste dagarna.... har varit fullt upp:)
Fyllde 18 i fredags och det firades med ett lite dirt sess efter skolan med Victoria, Fabian och Britta. där efter åkte vi hem till mig och åt en god middag och sen satt vi hemma hos mig å lyssnade på musik å chilla ett par timmar;)

På lördagen så var vi ute med teamet och hade ett mtb äventyr som var riktigt kul och jobbigt;) var sjuk i början av veckan och sen köra en fyra timmars mtb runda är inte det skönaste i benen;) fick två gånger ordentligt med kramp så jag fick lägga mig i skogen å vänta tills det skulle gå över, haha:)

Igår så vart det jätte härligt väder på morgonen så jag och Victoria åkte till banan och körde där lite mjukt men najs ändå;) sen åkte vi hem till victoria igen och jag satte på en cykeldata jag fick utav min bror i present på bmxen å så cyklade vi fram och tillbaka till Horred;)
Sen firade Victorias familj hennes födelse dag som är idag:)

Idag så har jag själv firat Victoria:) och varit på banan i detta underbara väder, 11.6 grader när jag kom hem ifrån banan. Hittade ett brev till mig ifrån trafikverket när jag kom hem som visade att jag har fått tid för uppkörning den 17/4 och teoriprov den 13/4 så nu är det bara att börja plugga teori och fixa ett körkort ;)

Nu ska jag plugga lite matte har prov på onsdag ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar