StoryOfFeddPower

söndag 12 februari 2012

Yoo!

Ojojoj vilken dag och vilket väder! 5 plusgrader solklart och vindstilla! våren på väg nu kanske! ;) har tillbringat dagen i bilen och övningskört ett tag kört lite på isiga väger å kört lite rally med pappa, sen har jag och filip pojken varit uppe på dirten å skottat och cyklat hela eftermiddagen och filmat lite får se om filip klipper ihop något lite smått under morgondagen och lägger ut innan ha åker ner till UCI på träningsläger! kommer sakna honom ;) Sen blev det ett spinningspass med mamma på friskis på kvällen och skriva ett skolarbete,
Frågade även om de hade reslutat ifrån chins tävlingen de hade på gymmet i fredags, de hade inte hela resultatet men de sa att vinnaren hade gjort 20st så 5 mer än mig så får se om mina 15 räckte till någon top 5 placering;)

Men nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt för ett gympass på morgonen! ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar