StoryOfFeddPower

söndag 25 december 2011

ojojojojoj

Tja!
är juldagen idag och det har bjudit på sommar väder;) 10 grader och moln;) har spenderat dagen med fabian ett tag och resten med mammas sida av släkten hos min moster och firat jul;) alltid skoj med flera julafton;)

Har börjat försåt att mina små kusiner är lite smått bortskämda, två av dem fick varsin Iphone 4s i julklapp och de är 7 och 8 år;) haha tänk om man ändå fick såna julklappar som liten;)
Själv fick jag vanliga kläder, träningskläder, lite landsvägs saker, pengar, godis, cykeldelar till 26", böcker och så fick jag och min bror en helgen till våren med farbror då vi kommer paddla kajak till käring ön käka ostron middag på restaurangen där och sen tälta på en bredvid;)

För övrigt ingen snö ännu! hoppas det blir en snö lös vinter i år som lite omväxling! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar