StoryOfFeddPower

fredag 21 oktober 2011

Yoo!

Stod att det skulle vara sol idag, men nej det skulle vara molnigt och till och med regna lite, kan man tänka sig;) Men i vilket fall somhelst så drog jag och filip upp och fabian kom förbi han också. Han lämnade även över en ny leksak som jag ska pröva och köpa om jag gillar den;) En bmx dirthoj, var riktigt skön och allt så det blir nog att jag köper den;)
Var bara jag som cykla idag då filip fortfarande inte får cykla pga sin handled och fabian är sjuk....
Men vi grävde mer istället och vi är nästan klara med landningen till uppfarten vi byggde i slutet av sommaren, ska försöka dra upp dit imon igen och gräva klart och få bort vattnet som ligger vid upphoppet;)
Jag och test cykeln;)
Vi två igen men över första hoppet första gången;)

Ne nu ska jag sova tror jag så jag orkar med morgon dagen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar