StoryOfFeddPower

lördag 15 oktober 2011

HöstHöst....

Jadå! nu börjar hösten dra fram över Göteborg.... Lite segt men skönt att det börjar bli lite svalare ute igen och lite mörker;) haha eller inte!
I vilket fall som helst så har skolan börjat på riktigt och jag har börjat få plugga lite... och bmx säsongen är över för mig för i år.... Var i Tjeckien förra helgen en snabbis och fikade lite;) Var EM deltävling 3&4 där, men det blev inget pga en vurpa på första hoppet på träningen och jag landar på tummen så den blir lite konstig.... har fortfarande ont i den men kan cykla som tur är;)

Har varit uppe hos Farmor och farfar idag i Lerum och klippt mig och käkat plättar;) Har även hunnit med att ta ett snack med min morfar som var nere och hälsade på nere hos oss en snabbis nu på eftermiddagen, vi diskuterade lite UF idér. UF är en kurs i skolan där du under ett år startar upp ett företag med en vara eller tjänst och sen avvecklar det till slutet av vårterminen;) Morfar kom också med en idé om en utomhus anläggning för träning för de som är 65+ gruppen, min morfar har väldigt roliga idér ibland men allt väldigt smarta och genom tänkta! ;)

Men nu ska jag ner och käka lite tortillas;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar