StoryOfFeddPower

måndag 31 oktober 2011

Hallo!
Sitter här i mitt mörka rum och lyssnar på lite 80-tals musik.... Det är faktiskt bra musik ibland;)
Riktigt skönt att lyssna på när man sitter hemma och bara tar det allmänt lugnt! ;) Har hunnit med mycket idag för att ha varit första dagen på lovet;) började med att gå upp halv 7 vet inte varför jag gick upp så tidigt när jag lika med kunde ha sovit ut lite så man orkar med de sista veckorna innan jullovet;) men jag fick gjort mycket idag istället;) har både varit ute och cyklat här hemma och på banan och fått min rygg på lite bättre humör så nu gör det inte alls lika ont att cykla;)

Sitter som sagt och lyssnar på musik nu och väntar på att mina så kallade vänner filip och fabian sak höra av sig om vad som händer nu ikväll, om det någon street runda eller något annat kul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar