StoryOfFeddPower

söndag 12 juni 2011

Yoo!

Var som sagt skolavslutning i Fredags! riktigt najs!!! Blev bjudna på en liten halvskum avslutnings sak i skolans aula haha ;)

Efter skolavslutningen åkte jag och Victoria in till liseberg. Var nästan inget folk där! sjukt skönt! åkte Balder 3 gånger på 15minuter;) det säger ju att det inte var några köer där;)
Åkte även också den nya fritt fall Atmosfear var fett läskigt haha ;)

i Lördags åkte jag och Victoria upp till mina farmor och farfar i Lerum och stannade över där tills idag, då det även var sydsvenskacupen. man kör två tävlingar på samma dag i denna cup också så det är lite små skoj med många race. Sen är det inte så jobbigt att köra 8 st fullvarv på lerums banan;) i första tävlingen vann jag alla mina kvalheat och i finalen fick jag en dålig start å ligger trea ut på andra sträckan men kommer in som 2 ändå ;) Sen andra tävlingen så vann jag alla mina kvalheat igen och fick en bättre start i finalen kommer in som 2 i första kurvan å ligger där hela vägen till mål. Slutade två totalt idag också.

Ne nu ska jag sova tror jag ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar