StoryOfFeddPower

tisdag 24 maj 2011

Yoo! nu var det ett tag sen jag var här inne och skrev något..... får kanske bli lite bättre på det nu när sommarlovet börjar om lite mer än 2 veckor typ ;)
Kommer bli riktigt soft! Har fått för mycket att göra i skolan nu de senaste veckorna så har mått piss över att inte ha pluggat på allt som jag borde ha gjort och sen har även jag haft problem med mina ben, jag har konstant träningsverk i dem hela tiden, så har inte kört något gymm på två tre veckor nu och bara cyklat istället men det verkar inte ha funkat så jag har vilat lite och varit uppe på dirten å glidit lite mer istället;) sen har jag även gått runt i mammas stöd strumpor ett tag med haha de är jävligt sköna men frågan är ifall de hjälper något eller inte? tror inte det faktiskt haha ;)

Har för övrigt ett tal i skolan imorgon om Logotyper... inte riktigt något lätt att prata om men men det ska nog gå ;) sen på torsdag har jag kursprov i Kemi A och redovisning utav vårat teama arbete i skolans aula inför 400-500 pers som kommer från skolan å kommunen så det ska bli spännande och se vad som händer ;)

Till Helgen är det också swe cup uppe i Älvsjö i stockholm så det ska bli intressant och se om mitt mentala problem har släppt sen malmö för tre elelr fyra veckor sen nu ;) hoppas på det ;)
Känns förövrigt väldigt bra på cykeln nu drevade om igår från 42/16 till 44/16 haha har kört med väldigt lätt drevning nu i några år för att få upp spinnet så haha ;)

Ne nu ska jag öva lite på mitt tal imon ha det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar