StoryOfFeddPower

söndag 29 maj 2011

Yoo!

Hemma ifrån Älvsjö nu, eller jag har varit hemma någon timme nu men har allt plockas in å upp och ätits å duschat;)
Fick känna på en lite mark känning idag i första kvalheatet, blev påkörd i ryggen/sidan men det är la sånt som händer. Slog i alla fall i min vänster fot så den är lite svullen nu... så det blir vila imon;)

För övrigt gick helgen så som jag hade förhoppningar om.
Lördagen så var det ganska bra väder lite kallt bara. Banan kändes fin å bra inga större hopp, lite segt men men;)
hamnade i ett ganska roligt kvalheat, första racet så kom jag trea, andra fyra och tredje kom jag trea och därför vidare till final, finalen får jag en hyfsad start inte den bästa men sen slarvar jag bort massa fart i första kurvan å hoppar inte det enda lite större hoppet på banan å tappar placeringar på grund av det, men blir till sist 6a i finalen så det var jag lite små nöjd med.

Sen idag så var vädret fortfarande bra, lite regn har ju ingen dött av så det vara bara att köra på. första racet får jag en go start å ligger tvåa in i första kurvan men ramlar i tredje kurvan med en annan kille å slutar sexa. I andra racet så har jag bana ett å får en till fin å go start å ligger två in i första kurvan å i andra kurvan var jag lite närmare ettan å så men sen blev jag omkörd på innern i tredje kurvan, men kom trea där å i sista kvalheatet blev jag trea med och gick vidare till final. I finalen fick jag en hyfsad start kommer inte ihåg vad jag kom in i första kurvan som men jag låg bra med och hela vägen å ligger fyra i tredjekurvan å där blir jag tryckt av två stycken tror jag det var å klickar ur men fortsätter med en fot i klickad å ligger femma sen ramlar Theis i sista kurvan å så slutar jag fyra idagen race, hade kunnat gått bättre om jag hade tagit inner spår i tredje kurvan, får tänka på det till nästa tävling, men är för övrigt nöjd med helgen så nu är det bara att jobba vidare på starten å spinnet på resten av banan;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar