StoryOfFeddPower

måndag 30 maj 2011

Tja!!!

Ganska soft dag idag! Började med vara hos tandläkaren å ta bort rälsen! så jävla gött så det inte är sant! sen att jag måste ha en skena å en ståltråds bit i munnen är la ett minus men skit samma det är bara i tre månader;)

Sen klarade jag även kursprovet i kemin så det var najs;)

Jag har bara tagigt det lugnt idag å så, har fortfarande ont i min vänster fot och har även börjat känna en del sträckningar å sånt i nacken å ryggen... men imon blir det träning igen så det blir najs! Har även sovmorgon till 11,20 imon och sen Fysikprov så det blir en fin dag;) ska bli najs väder å sånt också! riktigt skönt så man slipper gå runt å frysa! ;)

ne nu ska jag nog börja dra mig mot badrummet å borsta tänderna i alla fall å kanske lägga mig ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar