StoryOfFeddPower

onsdag 6 april 2011

Yoo!

Sorry att jag har varit seg på att skriva här efter jag kommit hem ifrån Belgien;) men har inte riktigt orkat ta mig tid att skriva här;)

Men i vilket fall somhelst så kommer lite info ifrån helgen här nu;)
Började resan 05.00 hemifrån Särö, missade Tysklands båten med 3min... sen en massa vägarbeten och köer mellan Hamnburg och Bremen gjorde att vi låg runt en timme efter i kör schemat, så pappa fick höja farten resten av vägen. Körde resten av vägen mellan 145-185km/h fett skoj faktiskt ;) jaja vi kom fram i till banan som planerat. Hämtade min band och sånt vid banan sen åkte vi till hotellet checka in och sen ner till banan igen för träning. Träningen gick fint hoppade hela pro-section på fjärde varvet sen nötte jag lite på den så den satt fint.
Sen middag på hotellet ( Rack of Lamb) fett gott!

Lördagen började med kolla på när de små körde sen träning igen och där efter första start. Var lite mindre en 100 cyklister i min klass. Gick vidare ifrån kvalet men åkte ur i 1/8 delen.. (nöjd för första tävlingen i år och i junior men)

Söndagen gick det inte riktigt så bra som jag hade velat... hade lite tekniska problem så det var lite stressigt och jobbigt.

Men är överlag nöjd med Helgen uppfyllde mina mål jag hade innan och så. Känner på mig att 2011 kan bli ett najs år för mig och de andra i Formula team Sweden http://www.formulateamsweden.blogspot.com/


Här är lite bilder ifrån helgen. Bilderna är ifrån http://hees.mine.nu/photo/

andra kurvan ^^
Pro-section
Jag och Victoria (L) påväg upp till fållorna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar