StoryOfFeddPower

lördag 30 april 2011

tja!
Fyfan vilken dålig start på svenska cupen....
Var inte så jätte pepp på att tävla idag. Är nog lite sliten av all träning och skolan skulle jag tro.... Skönt med ett litet uppehåll ifrån tävlingar nu igen så man hinner återhämta sig till att hitta topformen;)

Kom 5, 5, 6 i kvalet och kom därför inte vidare till A-final utan till B-final. Där jag fick en usel start och en lika så usel första kurva, sen skulle jag hoppa om en kille på insidan i ingången till sista kurvan men landade på honom skulle jag tro och sen gled jag till och ramla... tror jag låg 5-4-3 in i kurvan innan jag ramla men jag kom in som 6a då en annan kille körde ur andra kurvan.

Men men det är bara att bit ihop det är ju en dag i morgon också, då ska det gå bättre! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar