StoryOfFeddPower

söndag 13 mars 2011

yoyoyoyo

Yoo!
Har tillbringat helgen hemma hos Victoria, å firat henne eftersom hon fyllde år igår:)
Vi var å gymmade i fredags efter skolan, sen var vi på gymmet igen i Lördags morse, sen åkte vi hem å firade Victoria å åt riktigt god hem gjord thai mat av Anders, sen en jätte god tårta som Pernilla hade gjort;) sen var vi å bowla senare på dagen. Å jag vann såklart då haha, förra gången vi bowla så kom jag sista men den här gången vann jag;)

Sen idag har vi haft släktkalas här hemma, så har fått en massa presenter av kusinerna å så! sen var jag å pappa å spela tennis i en timme och sen var jag ute å körde sprinter innan jag satte mig vid datorn;) nu har jag suttit här å kollat igenom en massa bilder å hittat ett par roliga bilder sen 2008, lite ifrån våran Norge trip å lite annat smått från sommaren ;)
men nu ska jag nog dra ha det !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar