StoryOfFeddPower

tisdag 15 mars 2011

najsnajs!

Yoo!

Har varit "ledig" idag har haft utvecklingssamtal i skolan bara, hade det rätt tidigt så man hade gjort det tidigt;) Utvecklingssamtalet gick hyfsat bra, mamma var inte riktigt nöjd med min resultat i kurserna... ligger på gränsen till vg i alla kurser typ så det är lite segt!

Efter det så drog jag å Filip till gymmet å körde ett pass, körde lite ben å överkropp å sånt, satte nytt rekord i marklyft också, 125kg prövade på 145kg med men det gick ingen vidare;) haha Filip kämpade på med att lyfta 145kg men det gick inte;)
drog vidare hem efter ett tag där å sen upp en sväng på dirten, gick att köra men så sjukt mjukt var det! man fick trampa på ordentligt i början om man skulle komma igenom linen med höjd å kunna smutta;)
Sen hem å plugga kemi med min broder som var snäll å hjälpte mig i en timme typ;) Därefter drog jag ut på en sväng sprinter vilket var najs. Mindre najs är att mitt supersprintställe vid skolan är borta nu eftersom de ska riva skolan å bygga en ny.... lite segt men får väll komma på hur jag ska lösa det;)

Nu ska jag dra ner å äta hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar