StoryOfFeddPower

tisdag 15 februari 2011

Yoo!
Var å gymmade i morse 07.30... fan man har ju inte vaknat då...haha var riktigt trött när jag började varma upp... ;) körde lite ben å resten överkropp även lite frivändningar. Sen kom Fabian och hämtade mig så åkte vi förbi banan å kollade hur det såg ut, typ is över allt men mindre än när jag och Andreas var där senast;) så om 2 veckor kan man kanske cykla där.

Sen hem å käka lite och sen blev det lite cykling med Fabian å Niklas. Sen fick jag även in ett bålpass nu ikväll resten av tiden har jag suttit vid datan å ritat på mitt hus;) har kommit mer en halvvägs nu i alla fall så blir nog klar med det under lovet ;)

Imon så dra även jag å Björkmans ner till Malmö för ett "läger" bara jag och Andreas;) men vi stannar över i Malmö till torsdag å kör lite då med innan vi åker hem;)

Sen har även Britta gjort någon film sak med mig å Fabian:P

men nu ska jag sova tror jag... ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar