StoryOfFeddPower

söndag 6 februari 2011

söndagsöndag...




Yoo! Försköte skriva lite igår, men när jag skulle lägga till två bilder så hacka min dator upp sig.... riktigt segt när man skrivit ganska mycket.... men men ;)
nu är det söndag morgon å jag sitter vid datan å skriver lite, ska snart ner och äta fruktrost;) Sen är det plugga matte och träning som gäller;)

Igår så var det först gym med mamma på morgonen, körde överkropp å ben, även lite frivändningar;) Sen drog jag å Andreas till banan för att hacka bort isen på första sträckan, så man borde kunna köra starter där till helgen;) Sen har jag bestämt mig för att jag aldrig mer ska spela wii fitness spelet.... det är bara taskigt mot en, igår när jag spela så gjorde jag ett body test och det visade att jag var 32 år överviktigt och stel som en 40åring.... lite segt men haha :P

Jag lägger upp två bilder sen i tisdags, när jag å Victoria fick ta emot priser ifrån kommunen: varsin tenntalrik å Victoria fick även en isvaktare för hon vunnan SM i Landsväg i en klubb utanför kba kommun;)

2 kommentarer:

  1. Vilken bra bild. Är det OK om vi lägger in den på hemsidan?

    SvaraRadera