StoryOfFeddPower

tisdag 8 februari 2011

Michal Prokop

yoo!
Under förra året så gjordes det en serie filmer om Michal Prokop (för er som inte vet vem det är, så är han den bästa all round cyklisten enligt mig. Filmerna är gjorde under en dag och man får under tiden följa med Michal på allt han gör, träning, tävling bil körning och gå till träningen;) Jag har fått massa bra tränings idéer ifrån dessa filmer under året. filmerna är riktigt bra redigerade också, om man inte inte har en dator som laggar för mycket;)

http://www.redbull.cz/cs/Satellite/cz_CZ/Video/Michal-Prokop-Twelve-12/12-021242944552561

Min länk sak har slutat fungera just nu så ni får klippa ut och klistra in;) Det är totalt 12 filmer;)

Har typ inget mer att säga idag än att jag har suttit å pluggat matte hela dagen... riktigt segt å jag har verkligen lust att bara skita i att plugga å träna istället;) men då blir min bror och pappa sura på mig.... haha
ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar