StoryOfFeddPower

söndag 13 februari 2011

lovlov

yoo! har inte hunnit/ orkat skriva något i helgen försen nu;) trodde att jag skulle vara hemma i helgen, men jag sov hos Victoria hela helgen istället:) Men nu är jag hemma;) tänkte skriva igår under tiden Victoria gjorde ett skolarbete men jag låg å lyssna på musik å sov istället;) haha

Nu är det i alla fall lov i en vecka framöver, vilket är sjukt sweet! Så ska försöka få cyklat en del nu i vinter kylan ;) Ska antagligen åka ner till skåne någon gång under veckan å få cykla lite;) å sen blir det en hel del gym å annan skoj träning;)

Idag har jag spelat lite tennis med far min, sen har jag varit å gymmat också, körde ben å överkropp;) när jag körde bänk så var det några bredvid mig som bara stod där å lassa på mer och mer hela tiden.... de var uppe i 130kg i slutet, helt sick!!! haha ska bli sån när jag slutat med bmxen när jag har blivit gammal å bara köra styrketräning;)
men nu ska jag kila tills sängs snart tror jag;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar