StoryOfFeddPower

fredag 18 februari 2011

godkväll!
Nu har jag tränat klart för dagen, så nu sitter jag bara å chillar vida datorn;) hade sagt att jag skulle plugga nu men har ingen lust... får ta det imon istället^^ haha
Men som jag skriv tidigare idag så körde jag ett sprintpass, det gick faktiskt väldigt bra, var ingen snö på vägen jag kör på men massor av grus och salt... men så länge det inte är snö så är det okej:P
Sen tog jag en löprunda och ett pass på trainern precis nu;) Totalt för dagen blev det 3 timmars träning vilket är najs;)
Har förnuvarande inget skoj att dela med mig av så som bilder å filmer... Är inte precis något lockande väder ute för att dra ut och filma eller knäppa lite kort... :P
Men får väll hoppas på att vinter släpper snart så det blir lite cykling;)

men nu ska jag äta kvälls mat hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar