StoryOfFeddPower

torsdag 30 december 2010

30


Yoo! Börjar inlägget med att länka upp filmsnutten vi fick ihop av gårdagen, inte något jätte bra men men, ni får i alla fall se att det går att cykla Dirt (trails) i Sverige i mitten av vintern;)

Var upp hos Jonas och lillen å gymmade med dem idag. Körde: ett ben pass, crosstrainer och bål riktigt najs faktiskt;) Skönt att gymma flera också, har varit så jävla segt att gymma själv hela lovet... drog på ganska mycket i knäböj och marklyften.
Något som var mindre najs var den jävla buss och pendeltågs resan idag... fick gå upp tidigt och ta bussen i morse, när jag väl var inne i götet så får man stå och vänta länge innan pendeln ska gå och gissa pendeln blir försenad också och sen en station innan jag av så stannar de för de har problem med växlarna så Jonas fick ta en omväg å hämta upp mig i Lerum. Sen när jag ska hem så kör Jonas mig till Aspen stationen och då visar det sig först att Pendeln är försenad och sen att den är inställd resten av dagen och att det ska komma bussar..... ååå så segt! sen när jag var framme i götet igen så är min buss hem försenad också... 20-30 min till väntande....

haha har inte tur när jag ska åka till Lerum alltid, menmen bygg bättre tåg räls å sån skit som tål lite kyla ;) haha, jaja nu ska jag nog käka lite och sen dra en chinups och pullups tävling med pappa och bror ;) ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar