StoryOfFeddPower

tisdag 31 augusti 2010

31 aug

tja!!

haha nu var det längesen jag skrev här nu igen.... ;) inte okej... men jag har haft mycket för mig i allafall så jag har itne hunnit.:)

Hela denna helgen hade jag fullt upp med träningar å massa annat trevligt:) så som filmkvällar mycket trevligt;)

förra förra helgen så var det svenskacupen uppe i Hallstavik, körde Elite nu då för första gången i cupen;) var riktigt skoj och jag hade chans att gå vidare till A-finalen båda dagarna men sumpade det i sista kvalheatet menmen det är bara att träna....;) men slutade 11 och 10 tillslut;)

Sen var jag uppe i Lerum idag efter skolan och hälsade på farmor och farfar och åt innan det var dags för Göteborgsserien, körde Elit denna tävlingen med;) var bara jag, busck och hennke som var med, jag vann de tre första heaten och ramlade i fjärde på första sträckan av att någon av dem två körde in i mitt balhjul när jag hoppade första dubbeln.... menmen jag vann ändå med 3 poängs skillnad så det var lungt;)

men nu ska jag kila och lägga mig, är skola imon och har två timmar matte på morgonen..... så hej då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar