StoryOfFeddPower

torsdag 12 augusti 2010

12 aug

Tja!!!

Glömde skriva i tisdags att det var Göteborgscupen på kvällen uppe i lerum;) Jag, Filip och Linnea prövade på att åka upp dit med hjälp av västtrafiks pendlar och det gick ju som det gick;) haha men vi kom både dit och hem:P
Sen själva tävlingen så vann Filip sin klass med fyra raka och jag gjorde det samma i min klass;)
Det är något med Lerums banan som inte går att beskriva.... den är typ lite SX inspirerad på första sträckan sen resten av banan är underbart go och tekniks:D Så som barnorna ska vara ;)

Jaja igår så var jag med Victoriagymmet först sen tog vi en tur hem till mig och cyklade runt lite i Särö och det slutade med att jag fick punka på min brors cykel när vi var som lägst hemifrån -.-" men skoj var det:P

Sen nu idag ska jag träna som vanligt å jobba lite hos grannen som jag ska gå och göra nu så hej då;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar