StoryOfFeddPower

tisdag 10 augusti 2010

10 aug

yoo!

Nu var det längesen jag skrev något här igen..... Får skylla på att jag inte har haft tid;)

Nu i helgen var det Nordiska mästerskapen uppe i Norska Moss, träning på den nya banan på fredagen och tävlingen på lördag. Jag körde rikigt bra men hade några fina over jump på andra sträckan haha;) i vilket fall så vann jag alla kvalheaten och även finalen! så nu är jag nordiskmästare och det känns fett najs;)

Helgen innan dess så var det summer race i Ängelholm/Munkaljungby, det är även den tävlingen som vi tältar vid banan istället för att bo på hotell vilket är både skoj och bra;)
De körde en annan slags tävlings form där som var att i kvalet så lottades man in i ett nytt heat varje omgång och så gick de 8 bästa med lägst poäng vidare till finalen där man körde tre stycken i stället för en;) Vilket som passar mig bra efter att ha kört en massa fullvarv på rad hemma i kungsbacka veckorna innan;)
På lördagen slutade jag 6a och på söndagen skulle jag ha kommit 5a om jag inte skulle ha ramlat med micke johnsson i sista finalen.... menmen ;)

Sen nu i Söndags så var det Landsvägs USM i Fjärås och Victoria och Alexander var med så jag var och hejade på dem;) Gick förövrigt väldigt bra för dem:) Victoria Vann sin klass så ett stort grattis till henne!:D sen kom Alexander in som 9a utan att ha tränat en ända gång i år på cykeln;) så grattis till honom med:D


1 kommentar: