StoryOfFeddPower

söndag 30 maj 2010

30 maj

ojoj nu var det längesen jag skrev här..... har typ inte orkat eller så har jag glömt av det...:P
Jaja har varit mycket i skolan på senaste och varit i väg på EM cupen i Tyskland förra helgen och är precis hem kommen ifrån Svenska cupen 1 & 2 i malmö.

I tyskland så kom jag vidare ifrån kvalet till 1/8final båda dagarna men åkte ut där, var tufft motstånd så var inget annat att göra att träna hårdare när man kom hem;)

Så nu i helgen i malmö så var vi bara 8 stycken i min klass. lite tråkigt att det inte ens kan vara två fulla kval heat på en svenska cupen deltävling..... menmen jag vann i alla fall båda dagarna och leder cupen;) kanske länkar till en video ifrån lördagen på mitt fjärde heat senare idag:p

Sen gjorde jag klart min film till bildarbetet som jag redovisa i torsdags. läran gilla det riktigt mycket sa hon och det gillar vi:P

ska lägga upp en filmen på YouTube snart med lite sämre kvalité så det inte tar så lång tid;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar