StoryOfFeddPower

tisdag 23 mars 2010

yooyoo!!!

Har varit dålig på att skriva de sista dagarna men det finns inte så mycket skoj att skriva om...

Jag har jag i alla fall varit i skolan var en rikitgt seg dag. Det ända roliga var typ att Rebecca i min klass fick logga in på min facebook på hennes mobil för hon vill kolla på en person som inte ville lägga till henne, och då så spara hon mitt lösenord och sen när jag har lektion så sitter hon å skriver en massa skumma saker om mig på min facebook!! haha faktsikt lite små roligt ;)

Nu sitter jag hemma i soffan och skriver på mitt historia arbete som ska vara klart på torsdag, har kommit en bit nu kanske blir klar idag om jag har tur ;)

men nu har jag inget mer roligt att skriva om så jag ska försätta med historian nu ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar