StoryOfFeddPower

torsdag 4 mars 2010

4 mars

Tja!!

Sa ju att jag skulle berätta vad jag och christian skulle göra idag och det ska jag med;)
Vi var nämligen uppe i gbg och körde sprinter i parkerings huset under ullive idag igen höhö;p Var lite roligt faktiskt. För christian hade inte lagt på några pengar på parkeringsautomatenoch så typ precis när vi har sagt att vi ska träna 15min till så ser vi en P-vakt som går och kollar och så precis när han är på väg mot christians bil så fick han springa bort till automaten;) och som tur var så brydde sig inte P-vakten ;P
haha så det var lite spänning i allt med ;P

jaja jag kom hem för ungefär en timme sen nu så har precis ätit duschat och pluggar lite engelska. Har oförberett prov imon och glosor till språkvals engelskan.

men ska kila i sängs nu ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar