StoryOfFeddPower

tisdag 30 mars 2010

30 mars

yoo yoo!!

Nu var det längesen jag var inne å skriv något på bloggen. Var ju med klassen i Branäs nu i helgen. Var grymt kul att få åka lite skidor å ha skoj;) parken var inte så mycket att hänga i granen med var bara två stycken hopp som var halv stora, men det var skoj ändå(y) sen hade de en skicross bana som var rolig och sen hade de några små olika banor med pumpar kurvor å små hopp^^
Så det var kul!!

Idag har jag varit med skolan på någon "rock" sak. var 6 band som spelade två låtar var på lindälv ganska segt i fall jag själv ska säga det.
Sen åkte jag ner till banan å testade min formula hoj på bana för första gången. Den är så grymt go att cykla på;)

men nu ska jag gå och lägga mig ska upp tidigt imon å skriva på ett skol arbete... ha det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar