StoryOfFeddPower

onsdag 17 mars 2010

17 mars

TjoTjo!!

Idag så fyller min bror år så vi firade honom i morse (jag och mamma) han fick nya datahögtalare till sin bärbara tror han uppskatar det väldigt mycket av mig ;) Sen fick han körlektioner och sånt av mamma och pappa.

Annars idag så har jag varit hemma hela dagen å pluggat;) vi fick välja ifall vi ville vara i skolan eller hemma och läsa in oss om alla olika energikällor och jag valde att vara hemma haha :p Ska ha debatt om det imon så det kommer bli skoj att se hur många som inte jobba något idag och vilka som gjorde det;) Sen vi halv tre tiden tog jag bussen in till friskis i kba och gymmade med Victoria.

Fick även en CD av Lovisa från Uppsala idag med klipp från mina heat på lördagen på Belgien indoor. Ska klippa ihop en lite film med det imon så ni kan få se hur det var där;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar