StoryOfFeddPower

måndag 15 mars 2010

15 mars

tja!!

Orkade inte skriva igår.. Så jag skriver lite idag om gårdagen ;) Började med att jag å pappa åkte till kba och så köpte jag en present till min käre bror som fyller år på onsdag;p Sen lämnade pappa mig på banan så cyklade jag i 40 min typ sen cpade mitt backdäck och så kunde ingen hämta mig så jag fick cykla hem... Senare ringde fabbe mig och sa att vi skulle ut och köra lite street och testa hans nya fish eye lins till hans videokamera(y) Håller just nu på med att ladda upp en lite snutt som jag klippte ihop precis inte jätte seriös menmen!! :p

Idag så har de tinte hänt så mycket, varit i skolan och hållit på med en massa miljö och energi saker ska ha debatt om det på torsdag eller i nästa vecka så man får se hur det går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar